1. 2017
  2. 2015
  3. 2010
  4. 2005
  5. 2000
  6. 1993

  1. 2017

    26
    Μαΐου 2017

    Δυσκολίες Μάθησης και αντιμετώπισή τους μέσα στην οικογένεια


    «Αγαπητοί γονείς,


    Την Παρασκευή 26 Μαΐου στις 18.00, στην Αίθουσα Μουσών (Κισσάβου 11, ισόγειο), θα μιλήσουμε για τις Δυσκολίες Μάθησης και την αντιμετώπισή τους μέσα στην οικογένεια».

    Θα εμβαθύνουμε στη διαφορετικότητα των παιδιών μας και θα απαντήσουμε στα ερωτήματα που μας απασχολούν καθημερινά για τη μελέτη τους στο σπίτι αλλά και γενικότερα το μεγάλωμα τους.

    Και όλα αυτά γιατί «Παιδί γεννιέσαι, γονιός γίνεσαι».


    Το θέμα μας θα είναι: «Δυσκολίες μάθησης και αντιμετώπισή τους από τους γονείς»

    Καλεσμένος μας ο συγγραφέας του σχετικού βιβλίου Μαθησιακές Δυσκολίες – Ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Πατάκη, Νίκος Τομαράς.


    Οι θεματικές ενότητες που θα καλυφθούν και αφορούν όλες τις ηλικίες παιδιών:

    - Ποιες είναι οι Νευροαναπτυξιακές Διαταραχές;

    - Πώς τις αντιμετωπίζει το σχολείο;

    - Πώς συνεργαζόμαστε ως γονείς με το σχολείο;

    - Πώς τις αντιμετωπίζουμε εμείς στο σπίτι;

    - Πόσο εύκολη είναι η αντιμετώπισή τους;

    - Πώς βοηθούμε τα παιδιά μας τελικά στο σπίτι;


    Σας περιμένουμε, τηλέφωνο επικοινωνίας για δήλωση συμμετοχής 2108045564.


    Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας, ραντεβού τον Σεπτέμβριο

    Καλό Καλοκαίρι!


    Β. Αρσένη-Λάμπρου
    Πρόεδρος ΟΚΠΑΔΒ»

  2. 15
    Μαρτίου 2017

    Από τις δυσκολίες μάθησης στη χαρισματικότητα

    Τα εκπαιδευτήρια «ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ-BIRDS» στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεών τους για γονείς και εκπαιδευτικούς οργανώνουν την Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017 εκδήλωση-συζήτηση με θέμα τις δυσκολίες μάθησης και τη χαρισματικότητα με εισηγητές την διδάκτορα ειδικής αγωγής, Αγγελική Φουστάνα και τον εκπαιδευτικό-συγγραφέα, Νίκο Τομαρά. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον αίθριο χώρο της Δημοτικής Πινακοθήκης Πειραιά (Φίλωνος 29)

    Ώρα προσέλευσης: 18.45

    Ώρα έναρξης: 19.00 ακριβώς

    Είσοδος ελεύθερη


  3. 2016

    26
    Νοεμβρίου 2016

    Βιωματικό εργαστήριο των εκδόσεων Πατάκη για τις Μαθησιακές Δυσκολίες


    Μαθησιακές δυσκολίες: Ο Νίκος Τομαράς (ειδικός εκπαιδευτικός – συγγραφέας) συντονίζει ένα βιωματικό εργαστήριο που απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, δασκάλους, καθηγητές και φοιτητές, στο οποίο οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να διευρύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με την ανίχνευση και αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών και να δοκιμάσουν διδακτικές πρακτικές παρέμβασης, ώστε να βοηθήσουν αποτελεσματικά τους μαθητές τους μέσα στο πλαίσιο της διδασκαλίας στην τάξη.


    Συμμετέχει η Μαρία Ψωμά (φιλόλογος ειδικής αγωγής – συγγραφέας).

  4. 2
    Απριλίου 2016

    Παρουσίαση βιβλίου: Μαθησιακές Δυσκολίες / Ισότιμες Ευκαιρίες στην Εκπαίδευση

    Το επιστημονικό κέντρο ειδικών θεραπειών για το παιδί, τον έφηβο και την οικογένεια "Ταξίδι στην Ανάπτυξη" στο Αιγάλεω και οι Εκδόσεις Πατάκη το Σάββατο 2 Απριλίου 2016 οργανώνουν παρουσίαση του βιβλίου του Συγγραφέα και Ειδικού Εκπαιδευτικού Νίκου Τομαρά, με τίτλο: "Μαθησιακές Δυσκολίες. Ισότιμες Ευκαιρίες στην Εκπαίδευση".

    Την παρουσίαση προλογίζει ο Ιωάννης Κοσμόπουλος, Ειδικός Παιδαγωγός, M.ED Εκπαίδευση Ενηλίκων.


  5. 2015

    7
    Νοεμβρίου 2015

    Βιωματικό εργαστήριο των εκδόσεων Πατάκη για εκπαιδευτικούς & φοιτητές


    Ο Νίκος Τομαράς συντονίζει ένα βιωματικό εργαστήριο που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλους των βαθμίδων, στο οποίο οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να διευρύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με την ανίχνευση και αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών και να δοκιμάσουν διδακτικές πρακτικές παρέμβασης ώστε να βοηθήσουν αποτελεσματικά τους μαθητές τους μέσα στο πλαίσιο της διδασκαλίας στη γενική τάξη.


    Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν:

    - Να διευρύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με την πρώιμη ανίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών


    - Να γνωρίσουν τρόπους διάγνωσης και αποκατάστασης τόσο στο σχολείο όσο και στο σπίτι


    - Να δοκιμάσουν τεχνικές διδακτικής παρέμβασης ώστε να βοηθήσουν αποτελεσματικά τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στην καθημερινή διδακτική πράξη


    - Να νιώσουν σίγουροι για τον εαυτό τους ως δάσκαλοι αυτών των παιδιών

  6. 7
    Μαρτίου 2015

    Βιωματικό εργαστήριο των εκδόσεων Πατάκη για μαθητές


    Ο Νίκος Τομαράς συντονίζει ένα βιωματικό εργαστήριο για μαθητές Στ΄ Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου και φοιτητές στο οποίο οι συμμετέχοντες (όλοι με διάγνωση δυσκολιών μάθησης) θα ενημερωθούν για τη δυσκολία τους, θα μοιραστούν τη συναισθηματική δυσφορία που τους προκαλεί και τις εμπειρίες τους στα διαφορετικά σχολεία που φοιτούν. Θα έχουν τη δυνατότητα να ερμηνεύσουν τη μειωμένη σχολική τους επίδοση, την απόρριψη των γύρω τους, να αντικαταστήσουν τις αρνητικές αυτοπεριγραφές τους με θετικές. Στόχος να μειωθεί η αρνητική αυτοεικόνα, να ενισχυθεί η αυτοεκτίμηση και να μειωθεί το άγχος τους.


    Το εργαστήριο απευθύνεται στους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες οι οποίοι επιθυμούν:

    - Να γνωρίσουν και άλλα παιδιά με τις ίδιες δυσκολίες, να ενταχθούν σε μια ομάδα μέσα στην οποία θα νιώσουν ισότιμα μέλη


    - Να αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας, αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας


    - Να υποδυθούν ρόλους που θα τους βοηθήσουν να εκφράσουν συναισθήματα και απόψεις, χωρίς να νιώθουν ότι θα τύχουν χλευασμού


    - Να δημιουργήσουν νέες φιλίες με συνομηλίκους τους

  7. 24
    Ιανουαρίου 2015

    Βιωματικό εργαστήριο των εκδόσεων Πατάκη για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων


    Ο Νίκος Τομαράς συντονίζει ένα βιωματικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων στο οποίο οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να διευρύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με την ανίχνευση και αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών και να δοκιμάσουν διδακτικές πρακτικές παρέμβασης ώστε να βοηθήσουν αποτελεσματικά τους μαθητές τους μέσα στο πλαίσιο της διδασκαλίας στη γενική τάξη.


    Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν:

    - Να διευρύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με την πρώιμη ανίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών


    - Να γνωρίσουν τρόπους διάγνωσης και αποκατάστασης τόσο στο σχολείο όσο και στο σπίτι


    - Να δοκιμάσουν τεχνικές διδακτικής παρέμβασης ώστε να βοηθήσουν αποτελεσματικά τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στην καθημερινή διδακτική πράξη


    - Να νιώσουν σίγουροι για τον εαυτό τους ως δάσκαλοι αυτών των παιδιών

  8. 13
    Ιανουαρίου 2015

    Eπιμορφωτικό σεμινάριο στο PIERCE - Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος με θέμα: "Η πρόκληση της ΔΕΠΥ στον έφηβο και τον εκπαιδευτικό: βασικές αρχές αντιμετώπισης και παρεμβάσεις στο σχολικό πλαίσιο"

    Ομιλίες:

    «Η πρόκληση της ΔΕΠΥ στον έφηβο και τον εκπαιδευτικό: βασικές αρχές αντιμετώπισης»
    Νιόβη Μιχαλοπούλου, PsyD, Κλινική Ψυχολόγος, μέλος ΔΣ ADHD HELLAS


    «Παρέμβαση σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στο σχολικό πλαίσιο»
    Νίκος Τομαράς, Συγγραφέας, Ειδικός Εκπαιδευτικός

  9. 2014

    29
    Νοεμβρίου 2014

    Βιωματικό εργαστήριο των εκδόσεων Πατάκη για γονείς:
    Μαθησιακές δυσκολίες


    Τα βιωματικά σεμινάρια του Δημιουργικού Σχολείου έχουν στόχο να προσφέρουν πρακτικές λύσεις και ιδέες που θα διευκολύνουν την παιδαγωγική διαδικασία με μοντέρνες προσεγγίσεις. Φέτος το Δημιουργικό Σχολείο συμπληρώνει 10 χρόνια δημιουργικής δράσης και διοργανώνει το σεμινάριο: Μαθησιακές δυσκολίες – Βιωματικό εργαστήριο για γονείς.


    Ο Νίκος Τομαράς συντονίζει ένα βιωματικό εργαστήριο για γονείς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στο οποίο οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν τη φύση των δυσκολιών που αντιμετωπίζει το παιδί τους, να επεξεργαστούν τα συναισθήματα που βιώνουν, να εκπαιδευτούν σε δεξιότητες υποστήριξης των δυσκολιών αυτών και βελτίωσης της επικοινωνίας τους με το παιδί και το σχολείο με στόχο να το βοηθήσουν αποτελεσματικά ώστε να κατακτήσει σύντομα την αυτονομία και την αυτοπεποίθησή του.


    Το εργαστήριο απευθύνεται σε γονείς οι οποίοι επιθυμούν:


    - Να αναγνωρίσουν τα πρώιμα σημάδια των μαθησιακών δυσκολιών και να μάθουν περισσότερα για αυτό το πεδίο

    - Να βοηθήσουν αποτελεσματικά το παιδί με διαγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες στις σχολικές του εργασίες

    - Να επικοινωνήσουν σωστότερα με τον δάσκαλο και το σχολείο του παιδιού τους

    - Να ενισχύσουν την αυτονομία του παιδιού κατακτώντας καθημερινά ένα στόχο

    - Να μάθουν τι κάνουν λάθος και τι θα μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά

    - Να γίνουν πιο αποτελεσματικοί και σίγουροι για τον εαυτό τους ως γονείς αυτών των παιδιών


  10. 8
    Νοεμβρίου 2014

    Βιωματικό εργαστήριο των εκδόσεων Πατάκη για νηπιαγωγούς, δασκάλους, καθηγητές και φοιτητές: Μαθησιακές δυσκολίες


    Τα βιωματικά σεμινάρια του Δημιουργικού Σχολείου έχουν στόχο να προσφέρουν πρακτικές λύσεις και ιδέες που θα διευκολύνουν την παιδαγωγική διαδικασία με μοντέρνες προσεγγίσεις. Φέτος το Δημιουργικό Σχολείο συμπληρώνει 10 χρόνια δημιουργικής δράσης και διοργανώνει το σεμινάριο: Μαθησιακές δυσκολίες – Βιωματικό εργαστήριο για νηπιαγωγούς, δασκάλους, καθηγητές και φοιτητές.


    Ο Νίκος Τομαράς συντονίζει ένα βιωματικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων στο οποίο οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να διευρύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με την ανίχνευση και αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών και να δοκιμάσουν διδακτικές πρακτικές παρέμβασης ώστε να βοηθήσουν αποτελεσματικά τους μαθητές τους μέσα στο πλαίσιο της διδασκαλίας στη γενική τάξη.

  11. 18 - 19
    Οκτωβρίου 2014

    Πολυθεματική Ημερίδα για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής




    Πολυθεματική Ημερίδα για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής από το Πανελλήνιο Σωματείο Ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ).

  12. 2013

    20
    Οκτωβρίου 2013

    Πολυθεματική Ημερίδα για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής, στην Τεχνόπολη – Γκάζι από το Πανελλήνιο Σωματείο Ατόμων με ΔΕΠΥ, ADHD Hellas


    Το Πανελλήνιο Σωματείο Ατόμων με ΔΕΠΥ, ADHD Hellas, οργανώνει Ημερίδα με θέμα «Τα πολλαπλά πρόσωπα της ΔΕΠΥ» στο Γκάζι, Αμφιθέατρο «Γιάννης Ρίτσος», στις 20 Οκτωβρίου 2013, ημέρα Κυριακή και ώρα 09:00 - 14.30.


    Τα θέματα θα παρουσιάσουν έγκριτοι επιστήμονες στο χώρο ψυχικής υγείας και εκπαίδευσης (Αγγελάκης Ευθύμιος, Αρώνη-Βουρνά Σοφία, Βούρδας Απόστολος, Γεωργουτσάκου Σοφία, Κανάρη Κυριακή, Κόρπα Τερψιχόρη, Πεχλιβανίδης Αρτέμιος, Περβανίδου Παναγιώτα, Σκαλούμπακας Χρήστος, Τομαράς Νίκος, Τσαμούρα Ελένη, Τσεκούρα Σοφία).


    Η ημερίδα, που γίνεται στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Ευαισθητοποίησης για τη ΔΕΠΥ (ADHD Awareness Week), υπό την Αιγίδα του Δήμου Αθηναίων, απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς, επαγγελματίες ψυχικής υγείας, αλλά και στην ευρύτερη κοινωνία, με στόχο:


    - Να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση αυτής της ιδιαίτερα συχνής νευροβιολογικής διαταραχής


    - Να τονίσει τη διαφορετική έκφρασή της σε σχέση με την ηλικία (παιδί, έφηβος, ενήλικας), το φύλο (γυναίκα/άντρας), ή το χώρο λειτουργίας του ατόμου (σπίτι, σχολείο, εργασία)


    - Να συμβάλει στην έγκαιρη αναγνώριση της ΔΕΠΥ στην παιδική ηλικία και στην ολοκληρωμένη αντιμετώπισή της από διεπιστημονική ομάδα, ώστε να ανακόπτεται η δυσμενής εξέλιξη της διαταραχής στην ενήλικο ζωή: ακαδημαϊκή / επαγγελματική αποτυχία, ανάπτυξη συννοσηρότητας, κακή ποιότητα ζωής, χαμηλή αυτοεκτίμηση, παραβατικότητα, εθισμός σε αλκοόλ και ουσίες κ.α.

  13. 5
    Σεπτεμβρίου 2013

    Επιμορφωτική ημερίδα: Η συμβολή του Σχολικού Πλαισίου στην αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών στη Λειβαδιά

    Συμμετοχή στην Επιμορφωτική Ημερίδα που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013 από 8.30 π.μ. έως 14.00 μ.μ., στο Διοικητήριο Λιβαδειάς, με θέμα: "Η συμβολή του Σχολικού Πλαισίου στην αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών" από τη σχολική σύμβουλο της 1ης Περιφέρειας Κατσίφη - Χαραλαμπίδη Σπυριδούλα και τη σχολική σύμβουλο της 2ης Περιφέρειας Σκόνδρα Ασημίνα.


  14. 12
    Μαΐου 2013

    Ημερίδα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης: Μαθησιακές δυσκολίες - Ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση

    Η ημερίδα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης επαναλαμβάνεται λόγω μεγάλης συμμετοχής!



    Εισηγητές: Νίκος Τομαράς, Εκπαιδευτικός - Συγγραφέας και Γιάννης Κοσμόπουλος, Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής


  15. 13 - 14
    Απριλίου 2013

    10° Σεμινάριο Αναπτυξιακής Παιδιατρικής από το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού

    Η Αναπτυξιακή παιδιατρική δεν αποτελεί ξεχωριστή ειδικότητα της Παιδιατρικής, γιατί στην ουσία, το μεγαλύτερο μέρος της αφορά στην πρωτοβάθμια παιδιατρική πράξη.


    Έτσι, ο πρωτοβάθμιος παιδίατρος, πρέπει να έχει τις κατάλληλες δεξιότητες να θέσει, μέσα στο πλαίσιο της τακτικής παρακολούθησης του παιδιού, την υποψία ή και την διάγνωση των αναπτυξιακών διαταραχών ίσως και την διαχείριση μερικών.


    Αυτό προϋποθέτει την κατανόηση της αναπτυξιακής διαδικασίας, η οποία είναι σύνθετη γιατί εξαρτάται και από περιβαλλοντικούς παράγοντες, την γνώση και ευαισθητοποίηση ώστε να μπορεί να αναγνωρίσει την απόκλιση του φυσιολογικού, την παθολογία και την ανάγκη παραπομπής σε δευτεροβάθμια αξιολόγηση.


    Στην χώρα μας κυμαινόμαστε από υπερ-διάγνωση σε κάποιες περιπτώσεις σε υπο-διάγνωση σε άλλες, ανάλογα με την εμπειρία και τις γνώσεις του παιδίατρου, από την έλλειψη εκπαίδευσης και οργάνωσης του παιδιατρικού ιατρείου προς αυτή την κατεύθυνση.


    Όπως είναι γνωστό δεν υπάρχουν συγκεκριμένες κατευθυντήριες οδηγίες για την υποστήριξη της πρωτοβάθμιας παιδιατρικής πράξης και οι Έλληνες παιδίατροι στο πλαίσιο της ειδικότητας, ελάχιστα ή καθόλου εκπαιδεύονται στην πρωτοβάθμια παιδιατρική φροντίδα.


    Ο στόχος αυτού του σεμιναρίου, το οποίο είναι σε συνέχεια μιας προσπάθειας του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού από το 1989, να εκπαιδεύσει τους παιδιάτρους σε θέματα πρωτοβάθμιας αναπτυξιακής παιδιατρικής, είναι να δώσει τις κατάλληλες δεξιότητες για την κατανόηση της αναπτυξιακής διαδικασίας και την διαχείριση των αναπτυξιακών διαταραχών.


    Οι θεματικές ενότητες ενδεικτικά, αφορούν στα εξής:

    - Αρχές και διαδικασία της ανάπτυξης

    - Εξέλιξη των αισθήσεων

    - Ο ρόλος του περιβάλλοντος στην διαδικασία της ανάπτυξης

    - Εξέλιξη κίνησης

    - Εξέλιξη λόγου

    - Εξέλιξη συναισθήματος

    - Μαθησιακές διαταραχές

    - Αυτισμός

    - Προωρότητα

    - Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα

    - Συνήθη προβλήματα στην παιδιατρική πράξη


    Ομιλητές:

    Αντωνιάδου-Κουμάτου Ιωάννα: Αναπτυξιακή παιδίατρος, Δ/ντρια Κοινωνικής & Αναπτυξιακής Παιδιατρικής, Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού

    Αντωνοπούλου Ελένη: Αναπτυξιακή παιδίατρος, Δ/ντρια ΕΣΥ, Αττικό Νοσοκομείο

    Γεωργούδη Νέλλη: Κλινική Ψυχολόγος, Δ/ση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής, Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού

    Γυφτοδήμου -Καραγιώργη Γιολάντα: Παιδίατρος - Κλινική Γενετίστρια, Δ/νση Γενετικής, Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού

    Ντινόπουλος Αργύρης: Παιδονευρολόγος, Επίκουρος καθηγητής, Γ΄ Πανεπιστημιακή κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών

    Παπαντωνίου Μαρία: Λογοπεδικός, M.Sc., PgDip. CCS

    Πρασούλη Αλεξία: Αναπτυξιακή Παιδίατρος, Δ/ση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής, Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού

    Σοφιανού Αικατερίνη: Αναπτυξιακή Παιδίατρος, Συνεργάτης Δ/σης Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής, Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού

    Τομαράς Νίκος: Ειδικός εκπαιδευτικός, Συγγραφέας

  16. 10
    Μαρτίου 2013

    Ημερίδα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης: Μαθησιακές δυσκολίες - Ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση


    Εισηγητές: Νίκος Τομαράς, Εκπαιδευτικός - Συγγραφέας και Γιάννης Κοσμόπουλος, Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής.


  17. 24
    Φεβρουαρίου 2013

    Ημερίδα με θέμα: «Δυσκολίες των παιδιών στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον - Ο ρόλος των γονέων και των εκπαιδευτικών» στο Επιμελητήριο Βοιωτίας


    «Δυσκολίες των παιδιών στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον. Ο ρόλος των γονέων και των εκπαιδευτικών.»


    Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητήριου Βοιωτίας, την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013.


    Εισηγητές


    Ευγενικού Ουρανία, Λογοθεραπεύτρια - Επιστημονική Υπεύθυνη Επί-λεκτον


    Διβόλης Ιωσήφ, Εργοθεραπευτής


    Μπουζά Αιμιλία, Ψυχολόγος
      «Δυσκολίες των παιδιών στο νηπιαγωγείο»


    Ευγενικού Ελένη, Μsc Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
      «Μαθησιακές και άλλες δυσκολίες στην Εφηβεία»


    Τομαράς Νίκος, Συγγραφέας, Ειδικός Εκπαιδευτικός
      «Παρέμβαση σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στο σχολικό πλαίσιο»


    Κοσμόπουλος Γιάννης, Μed, Δάσκαλος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση – Γενικός Γραμματέας ΕΕΠΕ
       «Συμβουλευτική Γονέων. Ο ρόλος των γονέων στα προβλήματα των παιδιών».


    Βασικοί διοργανωτές


    Κολιάδης Εμμανουήλ
      Καθηγητής ΠΤΔΕ Αθηνών, Πρόεδρος ΤΗΣ ΕΕΠΕ


    Ευγενικού Ουρανία
       Λογοθεραπεύτρια, Υπεύθυνη του Επί-λεκτον

  18. 23
    Φεβρουαρίου 2013

    Εισήγηση με θέμα: «Μαθησιακές δυσκολίες – Ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση»



    Στην εισήγηση αναπτύχθηκαν οι θεματικές:
       - Τι είναι και ποιες είναι οι μαθησιακές δυσκολίες;
       - Συμπτωματολογία, -Αντιμετώπιση στο σχολείο,
       - Αντιμετώπιση στο σπίτι.


  19. 13
    Ιανουαρίου 2013

    Εισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδας - Pierce με θέμα: «Παρέμβαση σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στο σχολικό πλαίσιο»



  20. 2012

    26
    Μαΐου 2012

    Εισήγηση: «Παρέμβαση σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες στο σχολικό πλαίσιο»



    Εισηγητές:


    Γκίκα Κωνσταντίνα, Δασκάλα, Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής – ΚΕΔΔΥ Αχαΐας
    «Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών και Τμήματα Ένταξης»


    Τομαράς Νίκος, Συγγραφέας, Ειδικός Εκπαιδευτικός
    «Παρέμβαση σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες στο σχολικό πλαίσιο»


    Κοσμόπουλος Γιάννης, Δάσκαλος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση – Γενικός Γραμματέας ΕΕΠΕ
    «Οικογένεια και Μαθησιακές Δυσκολίες»



  21. 2011

    3
    Δεκεμβρίου 2011

    Ομιλία με θέμα: «Δυσκολίες μάθησης: Πρόληψη - Διάγνωση - Αντιμετώπιση».



  22. 2
    Απριλίου 2011

    Ομιλία του Νίκου Τομαρά


  23. 16
    Μαρτίου 2011

    Ομιλία σε εκδήλωση στα Εκπαιδευτήρια "ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - BIRDS" με θέμα: Δυσκολίες Μάθησης / Ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση



  24. 2010

    26
    Νοεμβρίου 2010

    Ποιητική βραδιά στο "Ιδιόμελο"




  25. 28
    Μαΐου 2010

    Επιμορφωτής σε ημερίδα

  26. 11
    Μαΐου 2010

    Επιμορφωτής σε ημερίδα

  27. 15-18
    Απριλίου 2010

    2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής

  28. 2009

    21 & 28
    Νοεμβρίου 2009

    Βιωματικά εργαστήρια του Δημιουργικού Σχολείου για εκπαιδευτικούς

  29. 18
    Νοεμβρίου 2009

    Παρουσίαση βιβλίου: Μαθησιακές δυσκολίες - Ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση στα Μελίσσια

  30. 15
    Μαΐου 2009

    Ομιλία του Νίκου Τομαρά με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες» στο Χαλάνδρι

  31. 28
    Μαρτίου 2009

    Eισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο από το Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης

  32. 14
    Μαρτίου 2009

    Eισήγηση σε επιμορφωτικό σεμινάριο του βιβλιοπωλείου ΟΙΩΝΟΣ στη Λαμία

    Με αφορμή την έκδοση του νέου βιβλίου του Νίκου Τομαρά για τις Μαθησιακές Δυσκολίες, το βιβλιοπωλείο ΟΙΩΝΟΣ διοργάνωσε επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς και γονείς με θέμα: Μαθησιακές Δυσκολίες.

    Εισηγητές: Δρ. Ζαμπεθάνης Βάιος - Πεφιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, κ. Λιάνα Λαπαντζή - Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και ο συγγραφέας, Νίκος Τομαράς.

  33. 2008

    Οκτώβριος 2008

    Έκδοση του βιβλίου "Μαθησιακές Δυσκολίες, ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση" από τις εκδόσεις Πατάκη





  34. 9 - 10
    Μαΐου 2008


  35. 2007

    12
    Μαΐου 2007

    Επιστημονικός συνεργάτης στη 2η Ετήσια Ημερίδα για τις Μαθησιακές Ιδιαιτερότητες του ACS Athens



  36. 26-29
    Απριλίου 2007

    Παρουσίαση εργασίας: «Επιδόσεις παιδιών του Δημοτικού στην καθ' υπαγόρευση γραφή κειμένου» στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής


  37. 2006

    13
    Μαΐου 2006

    Συντονιστής σε ημερίδα με θέμα: «Ανοιχτό σχολείο. Μύθος ή πραγματικότητα;»

  38. 8
    Μαρτίου 2006

    Ομιλητής σε ημερίδα του ACS Athens: «Παιδιά με μαθησιακές ιδιαιτερότητες. Η πρόκληση του αιώνα μας»

    Ομιλητής στην Ημερίδα μου οργάνωσε το American Community Schools of Athens με τίτλο «Παιδιά με μαθησιακές ιδιαιτερότητες. Η πρόκληση του αιώνα μας».


  39. 2005

    2005

    Επιστημονικός συνεργάτης σε ειδικό πρόγραμμα του Κολλεγίου Αθηνών

    Επιστημονικός συνεργάτης του προγράμματος «Συμμετοχικής διδασκαλίας» στο Κολλέγιο Αθηνών για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.

  40. 9
    Νοεμβρίου 2005

    Εισήγηση: «Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και αντιμετώπισή τους στο σχολείο και στο σπίτι»

  41. 15
    Απριλίου 2005

    Εισήγηση: «Εκτιμήσεις και προσδοκίες από τη λειτουργία του Ολοήμερου Σχολείου. Το προφίλ του μαθητή στο Ολοήμερο σχολείο»

  42. 15 - 25
    Μαρτίου 2005

    Συμμετοχή σε έρευνα

  43. 2
    Φεβρουαρίου 2005

    Εισήγηση: «Ο ρόλος των γονέων στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών» σε σεμινάριο γονέων του Κολλεγίου Ψυχικού

  44. 2004

    11
    Νοεμβρίου 2004

    Εισήγηση: «Αντιμετώπιση του παιδιού με μαθησιακές ιδιαιτερότητες στο σχολείο και στο σπίτι» στο Ελληνικό Ινστιτούτο Μελέτης & Έρευνας των Δυσκολιών Μάθησης


  45. 6
    Οκτωβρίου 2004

    Συμμετοχή στο Πρόγραμμα ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης όλων των εκπαιδευτικών του Κολλεγίου Ψυχικού

  46. 15
    Σεπτεμβρίου 2004

    Εισήγηση σε σεμινάριο ειδίκευσης εκπαιδευτικών του Κολλεγίου Ψυχικού

  47. Άνοιξη και Φθινόπωρο του 2004

    Εισηγήσεις στις εργασίες του 23ου και 24ου Σεμιναρίου Εκπαίδευσης Στελεχών για τη Διάγνωση και Αποκατάσταση Δυσλεξικών Παιδιών και Εφήβων που οργάνωσε το Κέντρο Ψυχολογικών Μελετών υπό την αιγίδα της Γεν. Γραμμ. Λαϊκής Επιμόρφωσης και Γεν. Γραμμ. Εκπαίδευσης Ενηλίκων.

  48. Από 11/12/2003 έως 28/4/2004

    - Συμμετοχή στην επιστημονική ομάδα που συστήθηκε υπό την ευθύνη του Σχολικού Συμβούλου Παναγιώτη Γαλάνη με σκοπό την οργάνωση παιδαγωγικών συναντήσεων με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς της 23ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Αττικής προς επιμόρφωσή τους με θέμα: «Μαθησιακές ιδιαιτερότητες (Συμπτωματολογία, Διάγνωση, Αντιμετώπιση)».


    - Συμμετοχή στη σύνταξη συνοδευτικού φυλλαδίου με επιστημονικό περιεχόμενο για το ανωτέρω θέμα, πενήντα (50) περίπου σελίδων, που μοιράστηκε στους εκπαιδευτικούς και γονείς που παρακολούθησαν τα σεμινάρια


    - Εισηγητής σε όλες τις παιδαγωγικές συναντήσεις που έγιναν σε δασκάλους όλων των τάξεων, δασκάλους Ολοήμερου και Τμημάτων Ένταξη, δασκάλους ειδικοτήτων, διευθυντές και γονείς.

  49. 2003

    Από 1/1/2003 έως 14/3/2003

    Από τη στήλη «Βιβλιοπαρουσίαση» της εφημερίδας «Αγγελιαφόρος» σε συνεργασία με εκδοτικούς οίκους παρουσίαση βιβλίων όλων των κατηγοριών (παιδική λογοτεχνία, ποίηση, μυθιστόρημα, φιλοσοφία, δοκίμιο, εκπαίδευση).

  50. 15
    Φεβρουαρίου 2003

    Εισήγηση: «Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία-Δυσαριθμησίες-Υπερκινητικότητα), Αποκατάσταση – Συμβουλευτική»

  51. Άνοιξη και Φθινόπωρο του 2003

    Εισηγήσεις στις εργασίες του 21ου και 22ου Σεμιναρίου Εκπαίδευσης Στελεχών (συν. 45 ωρών το καθένα) για τη Διάγνωση και Αποκατάσταση Δυσλεξικών Παιδιών και Εφήβων που οργάνωσε το Κέντρο Ψυχολογικών Μελετών υπό την αιγίδα της Γεν. Γραμμ. Λαϊκής Επιμόρφωσης και της Γεν. Γραμμ. Εκπαίδευσης Ενηλίκων με θέμα: «Δυσκολίες μάθησης και αντιμετώπισή τους μέσα στην τάξη» και «Αντιμετώπιση του μαθητή με δυσλεξία στο σχολικό περιβάλλον».

  52. 24
    Μαΐου 2003

    Εισήγηση: «Μαθησιακές Δυσκολίες και αντιμετώπισή τους»

  53. 14
    Ιουνίου 2003

    Εισήγηση: «Μεθοδολογικές προσεγγίσεις για παιδιά με μαθησιακά προβλήματα και τις οικογένειές τους (Φωνολογική καλλιέργεια)»

  54. 2002

    Άνοιξη και Φθινόπωρο του 2002

    Εισηγήσεις στις εργασίες του 19ου και 20ου σεμιναρίου εκπαίδευσης στελεχών (συν. 45 ωρών το καθένα) για τη διάγνωση και αποκατάσταση δυσλεξικών παιδιών και εφήβων που οργάνωσε το Κέντρο Ψυχολογικών Μελετών υπό την αιγίδα της Γεν. Γραμμ. Λαϊκής Επιμόρφωσης και Γεν. Γραμμ. Εκπαίδευσης Ενηλίκων με θέμα: «Ο δυσλεξικός μαθητής στο σχολείο» και «Αντιμετώπιση του μαθητή με δυσλεξία μέσα στην τάξη».

  55. 2002

    Από τη στήλη «Βιβλιοπαρουσίαση» της εφημερίδας «Αγγελιαφόρος» σε συνεργασία με εκδοτικούς οίκους παρουσίαση βιβλίων όλων των κατηγοριών (παιδική λογοτεχνία, ποίηση, μυθιστόρημα, φιλοσοφία, δοκίμιο, εκπαίδευση).

  56. 2001

    3
    Απριλίου 2001

    Εισήγηση στην ημερίδα που συνδιοργάνωσαν οι Διευθύνσεις & οι Σύλλογοι Γονέων του 4ου – 12ου Δ.Σ. Αγίας Παρασκευής με θέμα: «Δυσλεξία και αντιμετώπισή της».

  57. 2001 - 2004

    Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Δυσλεξίας.

  58. 2001 - 2004

    Από τις στήλες «Βιβλιοπαραρουσίαση» και «Βιβλιο-δείκτες» της εφημερίδας «Αγγελιαφόρος» σε συνεργασία με εκδοτικούς οίκους και βιβλιοπωλεία παρουσίαζε βιβλία όλων των κατηγοριών (παιδική λογοτεχνία, ποίηση, μυθιστόρημα, φιλοσοφία, δοκίμιο, εκπαίδευση)..

  59. 2000

    2000

    Στενός συνεργάτης των εντύπων της Εταιρείας «ΙΡΙΔΑΣ».

  60. Από 11/2/2000 έως 27/11/2000

    Αρθρογράφος της εφημερίδας «Αγγελιαφόρος» με την εβδομαδιαία στήλη «Πρόσω ηρέμα» που κάλυπτε θέματα πολιτικής, κοινωνικής και εκπαιδευτικής επικαιρότητας.

  61. 1994

    1994

    Ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Κέντρου Δυσλεξίας.

  62. 1993

    Για τα έτη:
    1993 - 2005

    Επιστημονικός συνεργάτης του Κέντρου Ψυχολογικών Μελετών. Ενεργή συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα σχετικά με τη διάγνωση και αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών όπως επίσης συμμετοχή σε ομάδες παραγωγής αποκαταστασιακού υλικού, το οποίο και προμηθεύονταν εκπαιδευτικοί αλλά και άτομα άλλων ειδικοτήτων για εφαρμογές σε σχολεία, σε Τμήματα Ένταξης και Κέντρα Αποκατάστασης.